Het grote belang van ‘why’

Posted by on mei 31, 2016 in Internationale hotels | Geen reacties

Wat maakt een bedrijf succesvol?

Als conceptontwikkelaar probeer je dat alle onderdelen van een organisatie kloppen: styling en inrichting matchen met huisstijl, alle communicatie uitingen moeten kloppen, het product, je mensen, enz.

Met aardig wat horeca ervaring kan ik met recht zeggen te weten hoe een hotel ‘werkt’. Wat zoekt de gast… maar belangrijker, waarom?

Die vraag startte we twee jaar geleden en resulteerde in een aardige verbouwing, styling van kamers en nieuwe kleding voor het personeel.

Het ‘product’ klopt nu.

Volgende was voor ons de blauwdruk van het ZPH te vertalen naar alle communicatie uitingen naar buiten toe: dus de visie voor de website, Facebookpagina, welk verhaal vertel je aan wie?

We hebben een goed doordacht plan opgezet om vooral de grote boekingskantoren (all over the world) te kunnen overtuigen aan hun clienten juist dit hotel aan te bieden. Want waarom zou iemand uit Sydney juist naar Zanzibar komen? En dan specifiek dit hoek ipv prachtig groot resort aan de kust?

Voorop stond voor ons de ‘why’ vraag?

‘What is in it for you?’

Zie hier onze ontwerpen…

Misschien vind je dit ook leuk:

Marlous van Wijnen - Experience Designer - Our goal is to create a living invironment in which our clients can excel, because they feel connected to their surroundings.

Laat een reactie achter